Zaslání reklamovaného zboží
Před tím, než reklamované zboží budete odesílat, doporučujeme nejdříve kontaktovat naše obchodní nebo reklamační oddělení.
Zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě a přiložte průvodní dopis, který musí obsahovat tyto informace:
- datum zakoupení zboží
- číslo nákupního dokladu(faktury) nebo číslo objednávky
- detailní popis závady
Reklamované zboží zasílejte na adresu naší firmy:
Terahertz s.r.o.
28. října 711
415 01 Teplice
Česká Republika
Jakmile dorazí zásilka se zbožím do naší firmy, bude zboží přijato do reklamačního řízení.
Pokud je reklamace vyřízena opravou nebo výměnou, zašleme vyřízenou reklamaci zpět na Vaši adresu.
Reklamace se řídí příslušnými ustanoveními Občanského zákoníku a Zákona o ochraně spotřebitele.